sobota, 24 maja 2014

Versatile Blogger Award



Na początku chciałabym podziękować jeszcze raz EstrangedMadeleine Campbell i Chihiro <333




Zasady:

1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,

2. Pokazać nagrodę "Versatle Blogger Award",
3. Ujawnić siedem faktów o sobie,
4. Nominować 15 blogów (serio? 15?),
5. Poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.

Siedem faktów o mnie? O kurde...

1. Mam około 16 mężów. Są nimi: Michael Jackson, Steven Tyler, Slash, Jon Bon Jovi, Joe Perry, David Bryan, Richie Sambora, Rachel Bolan, Kirk Hammett, Axl Rose, Sebastian Bach, Paul Stanley, Eric Martin, Tommy Lee, Izzy Stradlin, Lars Ulrich <33
2. Moje imię to Wiktoria (ale to kurde jest ściśle tajne, jakby co),
3. Potrafię zrobić przypał każdemu o każdej porze, 
4. Jestem za młoda na prowadzenie takiego bloga,  
5. Lubię krzyczeć różne głupie rzeczy, 
6. Mam psa, który tak samo jak ja uwielbia robić przypał (szczególnie mojej mamie),
7. Nienawidzę sukienek, spódniczek i wszystkiego co dziewczęce.

Nominowane blogi:
  1. Fiery n Fly
  2. Hate
  3. Liberian_Girl
  4. Rose
  5. Chihiro
  6. Reverie
  7. Dash N' Bracket
  8. Rocky Hudson
  9. Estranged *
  10. Madeleine Campbell *
  11. Chelle
  12. Wicia Tyler-Jackson i Weronika Meiden

Tak wiem miało być 15 blogów, ale zasady są po to, aby je łamać.


* No co? Jeszcze raz powtórzę: Zasady są po to, aby je łamać.

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo za nominację! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoooł, dziękujęęęę <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Wrócilam!!!!!!!!!!!

    Nowe rozdziały tu: http://watch-over-you-i-love-you.blogspot.com

    Oraz nowy blog tu:
    http://your-love-is-like-a-soldier.blogspot.com

    Pierwszy blog jest prowadzony dalej... dalej ta sama śpiewka o Todzie Kernsie i jego córce... takie wiesz blablabla, ale nie chcę zniechęcać. Odwiedź mnie czasem i skomentuj. To ważne.

    Drugi blog jest bardzo podobny, ale nie chcę zdradzać szczegółów. Tylko tutaj już nie ma szalonych rozkendrolowców - w zamian jest James Blunt. Pewnie kojarzysz takie chity jak "You're beautifull", "carry you home" itd? Tak to o nim. Ostatnio dużo przeszłam i dziwnym trafem, ale to jego muzyka mnie uspokoiła. Rokowo-metalowe kawalki skłanialy mnie do płaczu. Nie mniej jednak zapraszam w odwiedziny i tu.

    Pozdrawiam serdecznie - Konspiratorka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle o czymś zapomniałam xddd. Także no muszę nadrobić. Dziękuję za nominację :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za nominację ♥ ♥ ♥
    A ja zabieram się za nadrabianie u Ciebie ♥ ♥ ♥

    XOXOXOX

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś i przeczytałeś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Nawet jedno słowo potrafi dać pozytywnego kopa :) Wyraź Swoje zdanie, to co myślisz, czujesz, kogo lubisz a kogo nie.