niedziela, 4 maja 2014

Liebster Blog Award

 Tak na początek chciałabym podziękować Rocky Hudson za nominację. Nie mam pojęcia co takiego zrobiłam, że zostałam nominowana, ale bardzo, bardzo, bardzo dziękuje. Nie mam również pojęcia o co w tym wszystkim chodzi, ale nie ważne... 

1. Od jakiego zespołu/artysty zaczęła się Twoja fascynacja muzyką?
Od Michaela Jacksona, który jest moim idolem. 
2. Masz rodzeństwo? A jeśli masz, to jakie jest Twoje nastawienie do jej/jego/ich?
Mam młodszą siostrę, której mam dosyć. Wkurwiająca jest i to bardzo, ale tak naprawdę to bez niej byłoby nudno. 
3. Czego na pewno NIE chciałabyś robić w przyszłości?
Nie wiem. Siedzieć za biurkiem i pisać jakieś gówniane dokumenty.
4. Masz jakąś cechę, którą w sobie bardzo lubisz i nie wymieniłabyś ją na żadną inną? Jeśli tak, to jaką?
Nie posiadam takiej cechy.
5. Kiedy piszesz, musisz mieć jakieś odpowiednie warunki, czy możesz to robić w jakimkolwiek miejscu?
Na pewno w tle muszą lecieć jakieś ballady np. Aerosmith i muszę być sama. 
6. Oglądasz jakieś seriale? Jeśli tak, to jakie?
Agentów NCIS i głównie takie kryminalne, ale bardzo rzadko, ponieważ nie mam za dużo czasu.
7. Ulubiony film?
Przede wszystkim lubię komedie. Nie wiem "Godziny Szczytu"
8. Jakie jest miejsce, które koniecznie chciałabyś odwiedzić?
Oprócz domu Stevena Tylera... :) To chciałabym pojechać nad grób Michaela Jacksona.
9. Jest jakiś pojazd, którym chciałabyś się przejechać?
Tak, koparka :)
10. Czy czujesz się doceniana jako autorka bloga?
Może...
11. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czarny i niebieski. 

Dobra teraz moje pytania:

1. Jaki jest Twój ulubiony zespół?
2. Kto jest Twoim idolem?
3. Czy gdyby Ozzy Osbourne przyjechał po Ciebie traktorem, pojechałabyś z nim?
4. Grasz na jakimś instrumencie?
5. Masz zwierzaka? Jeśli tak, to jakiego?
6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
7. Masz ulubioną książkę? Jeśli tak, to jaką?
8. Czy chciałabyś cofnąć się do lat 80?
10. Masz ulubioną piosenkę? Jeśli tak, to jaką?
11. Czym chciałabyś zajmować się w przyszłości?

Nominuję:





1 komentarz:

Jeśli już tu jesteś i przeczytałeś, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. Nawet jedno słowo potrafi dać pozytywnego kopa :) Wyraź Swoje zdanie, to co myślisz, czujesz, kogo lubisz a kogo nie.